Історія компанії Appel Feinkost (Аппель Фаінкост) бере свій початок у 1879 році, коли Генріх Вільгельм Аппель почав займатися торгівлею цукром у м. Ганновер. Згодом, крокуючи в ногу з часом, він випустив власну лінію гірчиці, а ще згодом зайнявся промисловим виробництвом маринадів та переробкою оселедця Бісмарк.

У 1905 році Аппель досяг неймовірного успіху, випустивши «майонез», вироблений у відповідності із німецьким смаком – делікатес, який раніше був тільки імпортний.

Продукція Компанії

Appel

Наступним дуже важливим етапом в історії компанії Appel Feinkost було додавання терміну «делікатеси» (feinkost) до її назви у 1912 році, що стало якісною характеристикою продукції Appel Feinkost й по сьогоднішній день.

Протягом наступних років компанія Appel Feinkost неперервно розвивалася і в 1939 році нараховувала близько 1400 працівників та 1000 найменувань продукції, ставши при цьому найбільшою німецькою компанією в делікатесному бізнесі.

На сьогоднішній день, ім’я «Appel», в першу чергу, є символом високої якості і неперевершеного смаку рибних продуктів. Appel Feinkost – піонер в сегменті консервованого оселедця. Продукція Appel проходить контроль якості від етапу вилову риби до її доставки кінцевому споживачеві. Виробництво розташоване у Німеччині, в м. Куксхафен, в максимальній близькості від моря, що забезпечує виняткову свіжість риби.

Проте компанія не зраджує багатолітнім традиціям та продовжує випускати майонез та соуси-приправи, в тому числі й на основі цукру.

Appel